19/9/24
Dosud střežili pracovníci společnosti SUAS Securitas, která je členem skupiny SUAS GROUP, důlní zařízení, vrátnice a majetek skupiny Sokolovská uhelná a SUAS GROUP. Nyní se chce společnost zaměřit i na poskytování služeb městům, obcím, firmám a široké veřejnosti.
„Nedávno jsme uzavřeli smlouvu s městysem Svatava na zajištění bezpečnosti během Svatavských slavností a koncertu, který městys pořádal. Zajišťujeme ostrahu vrátnic soukromých firem, například v Dolním Rychnově a ve Svatavě. Nově jsme také hrdým partnerem sportovního klubu HC Baník Sokolov a staráme se o bezpečnost hokejových utkání na ledě v Sokolově,“ uvádí Karel Dekaň, který je od začátku července jednatelem SUAS Securitas, kam přišel z dřívějšího působení u Policie České republiky.
Podle něj je základem pro poskytování kvalitních služeb vybudování týmu profesionálů, kteří jsou proškoleni, orientují se v příslušné legislativě, zvládnou také poskytnout první pomoc nebo čelit útoku agresivního jedince. „Velmi dobře jsme byli hodnoceni za služby ostrahy pro karlovarský Windsor Spa Hotel v karlovarských Lázních III během filmového festivalu. Hotel se nachází na frekventovaném místě, budova je navíc průchozí, a proto je třeba zejména v nočních hodinách zajistit klid hostů. Naše festivalové služby vyústily v dlouhodobou spolupráci a svou nabídku jsme schopni směřovat i k dalším lázeňským hotelům a zařízením,“ dodává Karel Dekaň.
SUAS Securitas nabízí i bezpečnostní konzultace, neboť řada krizových situací se dá řešit i bez osobní přítomnosti ostrahy. „Dokladují to opatření z Obchodního centra URAL v Sokolově, kde jsme navrhli mimo jiné zakódování volně dostupné sítě wi-fi, což odradilo část lidí, kteří se tam zdržovali a zároveň narušovali veřejný pořádek. Nyní tam máme stálou strážní službu a věřím, že se z místa opět stane bezpečný prostor v centru města. Nabízíme i konzultace ohledně kamerových systémů a též 24hodinový systém pultu centralizované ochrany v rámci firemního operačního střediska,“ vysvětluje Karel Dekaň.
Cílem společnosti je neustále zvyšovat úroveň práce zaměstnanců. „Chceme se dál rozvíjet, naši zaměstnanci dnes musí umět reagovat na požadavky střežení velkých průmyslových hal, hotelových recepcí, setkáváme se s nároky na znalost cizích jazyků. Společně se všichni budeme snažit zapracovat na tom, abychom dokázali důstojně reprezentovat firmu, a to od uniforem, přes vystupování, až po profesionální službu ochrany bezpečí a ostrahy majetku. Je to pochopitelně běh na dlouhou trať, ale máme kladnou odezvu od našich zaměstnanců i zákazníků, a to je důležité,“ uzavírá Karel Dekaň.